31 December 2012
Masa Yang Diberi Kepada Kita Dikurniakan Sesaat Demi Sesaat. Maka Kita Perlu Menggunakannya Sesaat Demi Sesaat :)
// Nadiathul Azman
Hi

"Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang"

Jika engkau mahukan teman, cukuplah Allah sebagai teman. Jika engkau mahukan musuh, cukuplah nafsu sebagai seteru.

Entries About Stuff



Tapak


Tulislah yang baik-baik, walaupun diri belum baik. Sekurang-kurangnya, itu sudah menyelamatkan kita daripada menulis yang buruk-buruk.

 Peminat
No harsh word here
URL blog not email
Please be nice
Respect others site


Kebelakang


Credits

Template By: Nurul AtiQah
Edited By: Nadiathul Kamaliah
Others:   



Blog lama & blog baru?

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh
Hi reader :)

Aku buat post baruuuuu!!! Haha poyo tak? Aku masih lagi dalam mood kesedihan
((sambil layan lagu sandiwara cinta)) kenapa sedih? Bacelah post aku yang lepas tu, nanti kauorang faham lah. Hm kenapa tajuknye "blog lama & blog baru"? Suka hati I lah sayang. Hahaha ni mengenai blog aku yang dah berzaman, dah bersarang tu dengan blog yang baru. Yang sekarang ni lah.


Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha gambar kat atas tulah blog bersarang aku yang dah berkurun lamenya tak bukak. Naik tepu jugak otak aku cari link blog lame aku. Kalau nak bukak gune email lagilah -.- harem semua tak ingat haha. Tapi, pada suatu hari yang tenang tanpa gangguan manusia di sekeliling aku, aku dah nekad ((ayat skema))  nak buat blog baru. Sebab nak harapkan twitter? Memang taklah, kalau buat blog boleh type panjangpanjang. Kalau twitter hampehhh, 100lebih je. Haha sebab aku buat blog baru? Sebab aku bosan. Mase tu otak, hati, otot, tulang syorkan aku buat blog baru. First time buat blog baru, haha terasa pelik dan 'kekok' sebab dalam nye semua dah lain. Otak dah nak terkeluar mase tu, mencari itu mencari ini buat itu buat ini haih. Tapi alhamdulillah, semua selesai. Tapi sekarang kene lah rajinrajin updated blog. Jangan sampai bersarang, tak pon berhabuk. Peace!

Okeylah kauorang, sampai sini jelah aku menaip. Jari dah naik lenguh, tunggu nak tercabut je ni.
Byeee uolsssss, muachhhhh ^_^

p/s: Hargai apa yang dimiliki.
Kebahagiaan tak datang,
Kepada mereka yang tidak
Mampu menghargai :)



0 Comments:

Post a Comment