31 December 2012
Masa Yang Diberi Kepada Kita Dikurniakan Sesaat Demi Sesaat. Maka Kita Perlu Menggunakannya Sesaat Demi Sesaat :)
// Nadiathul Azman
Hi

"Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang"

Jika engkau mahukan teman, cukuplah Allah sebagai teman. Jika engkau mahukan musuh, cukuplah nafsu sebagai seteru.

Entries About Stuff



Tapak


Tulislah yang baik-baik, walaupun diri belum baik. Sekurang-kurangnya, itu sudah menyelamatkan kita daripada menulis yang buruk-buruk.

 Peminat
No harsh word here
URL blog not email
Please be nice
Respect others site


Kebelakang


Credits

Template By: Nurul AtiQah
Edited By: Nadiathul Kamaliah
Others:   



Kesedihan

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabaraktuh.

Kenapa dengan gambar kat atas tu? Gambar tu takde pape pon. Aku je yang bermasalah dengan perasaan aku sekarang ni. Sedih medih dengan demam. Demam biaselah kan, musin hujan. Mesti ramai yang demam kan? Ehhh??? Haha kalau sedih? Huhuhu entah kenapa baru terasa nak menangis. Kalau dulu adelah menangis, tu pon tanpa sebab. Pelik kan?! Ade masalah dengan bdyguard yang tak bertauliah tu. Rase ade banyak perubahan. Tak tahulah siapa berubah, me or die. Bile relay dah nak setahun macam macam masalah. Mesti dalam hati kauorang ((elehhh baru 1tahun je kot. Bukannye 5-6tahun. Arok lebih)) haha whtever lah haters ku sayang. Asalkan kau tak ganggu relay aku dahlah.
*Imbas kembali* ingat lagi, time tu saya tengah sedih medih menangis, awak cakap "Janganlah menangis lagi. Awak tak kesian kat saya ke? Dah okey?" haha time awak pujuk tu, saya rasa macam nak gelak. Then, bila saya tengah demam awak cakap "Nanti nak call. Patikan saya call, awak dah makan ubat." Bila saja awak call, saya tak makan ubat lagi!!! Hahaha sorry, lepastu awak cakap "Kenapa tak makan ubat lagi? Asal degil sangat? Pergi makan sekarang" I miss the old of us sayang. I just you wnt to always be here with me :')

Okeylah, kalau aku cerita lagi panjang alamatnye habislah tulang saraf, otot otot aku ni. Byeee, muachhhhh O.O

"Kadang-kadang Allah sembunyikan matahari.
Dia datangkan petir dan kilat.
Rupa-rupanya.
Allah hendak memberi kita pelangi"



0 Comments:

Post a Comment