31 December 2012
Masa Yang Diberi Kepada Kita Dikurniakan Sesaat Demi Sesaat. Maka Kita Perlu Menggunakannya Sesaat Demi Sesaat :)
// Nadiathul Azman
Hi

"Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang"

Jika engkau mahukan teman, cukuplah Allah sebagai teman. Jika engkau mahukan musuh, cukuplah nafsu sebagai seteru.

Entries About Stuff



Tapak


Tulislah yang baik-baik, walaupun diri belum baik. Sekurang-kurangnya, itu sudah menyelamatkan kita daripada menulis yang buruk-buruk.

 Peminat
No harsh word here
URL blog not email
Please be nice
Respect others site


Kebelakang


Credits

Template By: Nurul AtiQah
Edited By: Nadiathul Kamaliah
Others:   



11months 4Days :*

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh

Kenapa dengan 11months 4days? Ape maksud die tu? Hahaha
Means, dah nak masuk setahun hubungan aku dengan bdyguard yang tak bertauliah ((gelak jahat)). Terlalu banyak kenangan dengan die. Kalau masuk dalam kotak pon memang takkan muat. Happy, gaduh, sedih, merajuk, marah, dengki semua adelah ((tapi yang banyak kene buli die lah)) aku kaki buli. Aku taknak tweet, nanti nampak ape pulak. Baik aku post kat sini je, lagipon die tak tahu link blog aku ni. Dan, semenjak bermenjak menjak ni, die kuat perasan dan kuat membebel dari aku ((sebelum ni aku yang kuat membebel)) waktu on the phone, die cakap "Wan tengok cermin, lepastu wan tengok lelama muka wan. Ade macam shahz jaszle sikit ah." dan pada waktu aku rase macam nak muntah, geli hati pon ade. Then die cakap lagi "Cuba nadia crop gambar muka wan, lepas tu crop gambar muka shahz jaszle. Lepastu nadia letak sebelah sebelah gambar tu. Ade same tak? Konfem ade!" Aku rase die punya tahap perasan die dah melebihi tahap gunung berapi. Eiii time tu rase macam naj je pergi rumah die, Then tampar muka die lelaju lantas aku pon berkata "Akibat kuat perasan, ni lah dapatnya" ecehhh ayat dah macam ayat najib *lamunan terhenti*  Kalau aku tulis satu persatu kenangan aku dengan die, hm kang lain jadinye karang. Bagi aku, terlalu banyak sangat kenangan.

Aku malas nak tulis bebanyak lagi, takut hampa semua bosan. Hahaha okeylah, byeee :) muachhh!
p/s: Let's Follow Ahmad Ammar :)



0 Comments:

Post a Comment